En 08:a bosatt i Peking

Harry Potter och Halvblodsprinsen

2009-07-27 @ 20:28:25



Hej hopp!
Idag ringde klockan 07.05 inte allt för kul eftersom jag somnade klockan 2 inatt.... Men jag gick upp iaf och insåg att jag mådde illa och kände av min magkatarr... Inte alls kul! Men jag tog mig upp till stallet iaf och red och packade alla täcken jag ska ha med mig ner. Sedan åkte jag hem och duschade och åt lite lunch innan jag satte mig på bussen påväg in till stan för att gå på bio. Filmen jag skulle se var Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag var ganska så besviken på den. Tycker inte alls att den var så bra som alla säger att den var... Tråkigt, tråkigt! Men jag hade iaf mycket trevligt!

Nu har jag precis ätit lite middag som inte alls var nå gott med tanke på min mage... Jag ska faktiskt ta och lägga mig snart tror jag och sova ordentligt!

Dagens Shit: Mitt illamående och min magkatarr!
Dagens Smile: Biobesöket!

Jag är medveten om att jag ser lite sur ut på bilden men med magont så kan man inte vara så jäkla glad!

Pusspuss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback