En 08:a bosatt i Peking

Afganbad

2009-07-25 @ 20:55:26

Hejsan!
Idag har jag började jag dagen med att åka upp med Lotta till stallet. Sedan fixade jag lite med hästen och red en sväng, det var ganska så varmt idag. Sen åkte jag hem vid strax efter det och sedan dess har det varit afganbad och borstning. Det tar en hel evighet att reda ut alla tovor just nu och det är ganska så tröstlöst ibland. Men ja det blir ju bra iaf! Men nu ska jag återgå till hunden och försöka att bli av med alla tovor! :)

Dagens shit: Alla j*vla tovor på hundarna!
Dagens smile: Jag har en kladdkaka i ugnen som väntar på att ätas upp!



Här är en bild på pan pizzan jag åt till middag igår! Den var hur god som helst!

Pusspuss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Äntligen har du skrivit! :O

Har väntat hela dagen ;)

Nice pizza!

2009-07-25 @ 23:06:28
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback