En 08:a bosatt i Peking

Träning i Nacka

2009-01-20 @ 22:08:29

Idag blev det fullt ös hela dagen. Började med idrottslektion där vi spelade badminton vilket var rätt kul. Sen stannade jag, Kim och Emma kvar för att vänta på rugbyträningen som började 15.00. Det var rätt kul, lite dåligt med folk idag bara.

Sen åkte jag hem och åt middag och drog ner till skyttet. Men idag tränade jag, Dennis och Andreas i nacka. Det gick rätt hyffsat idag, inte mitt bästa direkt men bättre än igår. För Dennis gick det skitbra idag! :)

Nu ska jag snart gå o lägga mig och prata med älsklingen i tele :) Får inte sova med honom inatt :( Men jag överlever förhoppningsvis! :)

Sov gott!
Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

sv: tack :)

2009-01-20 @ 22:22:27
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback