En 08:a bosatt i Peking

Snart helg

2009-01-29 @ 21:11:59



Idag har det varit en ganska så blandad dag. Hade bara en lektion i skolan idag som var fysik. På den lektionen gjorde vi en labb om stående vågor. Det var rätt så kul faktiskt. Jag var med Matilda och Sandra.

Jag slutade halv 2 och då åkte jag direkt ner till skyttet och mötte upp Andreas, Dennis och brorsan. Skyttet kändes inge vidare idag så det blev inga resultat. Sen när vi skulle åka hem med bussen så missade vi bussen precis så vi fick gå hem till mig i mörkret :P Det var galet kallt om händerna! När vi kom hem till mig spelade vi Guitar Hero allihop :)

Nu har Andreas och Dempa åkt för typ 30 min sen. Jag ska väl ta o sätta mig och spåna lite på verksamhetsberättelsen för luftvapensektionen..kul kul... Sen blir det nog fan sängen!

Vi hörs kanske senare!
Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback