En 08:a bosatt i Peking

Nacka Forum

2009-01-30 @ 18:26:42



Idag har jag varit i Nacka Forum med Mickan efter skolan. Det blev en hel del fynd! Bland annat en skinnjacka från H&M för 498 kr, Vit polotröja från New Yorker 49 kr, svart stickad tröja från New Yorker 49 kr, 2 bh från H&M 49 kr/st, 4 par trosor för 80 kr.

Dagen annars har varit ganska så seg. Hade diskussion på biologi breddningslektionen idag. Kändes som att jag och Sandra gjorde en hel del irriterade i diskussionen. Men så blir det när man läger fram sina åsikter på ett dåligt formulerat sätt :P

Nu ska jag snart äta middag med familjen sen blir det Let´s Dance :) Ska ta och sätta mig och göra en "att göra lista" nu. Får se hur full den blir :P

Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

sv; hehe okej.. P

2009-01-30 @ 21:35:14
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback