En 08:a bosatt i Peking

Mycket färg och klister idag!

2009-01-24 @ 22:20:50

Igår, fredag var jag och Oskar iväg och simmade på Sydpoolen. Det blev 40 längder = 1 km =) Efter det åkte vi hem och lagade kyckling i sötsursås med ris till. Det blev jättegott =) Till efterrätt unnade vi oss lite ben and jerrys. Kvällens program blev Let´s Dance. Vi blev båda lite chockade över att blondinbella åkte ut. Men o andra sidan var hon ju inte speciellt bra heller. Min favorit är absolut Laila Bagge, hon är grym!

Idag, lördag var det pistol Km ute på Sanda i Haninge. Jag hade ingen lust att åka dit så det sket jag i. Istället målade jag och Oskar om i hallen i lägenheten. Vi satte oxå upp en fototapet på ena sidan. Motivet var Manhattan fotad 1995. Det blev faktiskt grymt bra! Bild på detta kommer imorgon när jag lagt över bilderna :)

Just nu har vi tränat lite magmuskler. Oskar ligger just nu och pumpar armhävningar. Jag ska väl oxå ta och lägga mig på golvet och träna lite till :) Man kan ju inte vara sämre :P

Sov gott!
Pusspuss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback