En 08:a bosatt i Peking

Hundpromenad

2009-01-25 @ 16:35:03

Idag har det hitills varit en ganska så slapp dag. Spelade lite guitar hero på morgonen och räknade lite matte. Sen på eftermiddagen gick jag och mamma på en lite längre promenad med hundarna. Det var riktigt trevligt trots att vädret inte var det bästa!  Snart ska jag ner till skyttet och skjuta serietävlingen. Får se hur det går :) Efter det ska jag jobba lite på mitt projektarbete.



Det ligger fortfarande lite is på sjön :)



Ett par blöta och smutsiga hundar :)



Här är fototapeten från inlägget igår :)
Visst blev det fint? :)

Ha det bra så länge!
Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback