En 08:a bosatt i Peking

Hemskaste morgonen ever!

2009-01-21 @ 14:30:06

Imorse vaknade jag av att Oskars pappa ringde mig och frågade om han hade sovit hos mig ute på Djurö. Men det hade han ju inte utan de hade en sen hockeymatch igår så han sov hemma hos sig. Men nu var det nämligen så att hans mobil var avstängd och han hade inte dykt upp på jobbet, utan han var 2 timmar försenad utan att ha hört av sig. Så hans föräldrar åkte till lägenheten för att banka på dörren. Men när de kommer dit är inte hans bil där! Jag blev verkligen jätteorolig eftersom det var en man som blev mördad i 3 portar bredvid oss förra veckan. Så precis när hans föräldrar är påväg för att åka till polisen får hans syrra tag på honom. Då visar det sig att hans batteri på mobilen tog slut inatt så hans väckarklocka ringde inte, så han försov sig. Och han hade precis vaknat och åkt till jobbet när hans föräldrar kom för att knacka på dörren. Snacka om att gå om varandra vid fel tidpunkt! Skönt att det inte hade hänt något iaf!

Efter denna morgon åkte jag till skolan för att skriva ett kemiprov. Vi hade bara den lektionen idag. Provet gick helt okej iaf så det var ju skönt. Nu har jg precis kommit hem och ska äta lite lunch och gå en långpromenad med hundarna. Sen ikväll blir det skytte :)

Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback