En 08:a bosatt i Peking

Halleluja!

2009-01-27 @ 15:46:23



Tjoho! :)
Idag har det varit en rätt så kul dag :D Jag och Matilda har flummat runt :D Det började på kemi lektionen när vi skulle destillera vin så att det blev ren etanol. Trots allt flumm blev den god iaf! Sen var det dags att åka till kungsan för att åka skridskor. Jag lärde mig äntilgen att åka baklänges haha! Vi fick även lära oss att göra hopp och piruetter. Det blev dock ett blåmärke på knät. Vi skulle oxå göra ett parprogram vilket totalt spårade ur. Avslutningen blev ett "köttbullståg" som vi var mycket nöjda med haha!

Skulle ha gått på rugbyn idag men det blev inte så. Åkte hem för att jobba med projektarbetet istället. Det känns som att det behövs! Sen ikväll blir det träning :)

Oj! Nu glömde jag nästan det bästa! När jag och Matilda satt på tuben påväg till slussen fick vi ögonkontakt med en jätteful medelålders man på en annan tunnelbana bredvid. Han satt och stirrade på oss så vi började skratta och då stirrade han ännu mer! Sen när tåget började åka tänkte vi va skönt att vi slapp se honom mer. Men självklartr åker tågen lika fort så att vi ha ögonkontakt med honom hela vägen i från slussen haha!

Vi hörs ikväll!
Puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback