En 08:a bosatt i Peking

Fan va livet är underbart!

2009-01-25 @ 20:20:20

Nu har jag precis ätit en jättegod middag med min familj. Det blev fläskkotlett, potatis, kokta grönsaker och karl Johan sås! Supergott!

Jag, pappa och brorsorna var som sagt nere och sköt serietävlingen idag. Det gick faktiskt bra för allihop :) För mig kändes det faktiskt rätt bra idag så det var skönt! Det blev 379/574 poäng =) Känner mig nöjd!

Nu ska jag ta och bada min lilla valp och skriva på mitt projektarbete. Men först av allt ska jag ta och ringa och prata lite med älsklingen :) det är verkligen helt galet vad jag älskar mitt liv just nu! Skolan går bra, skyttet går bra, mina kompisar ställer upp och finns alltid och förgyller min vardag, jag är helt otroligt kär i min pojkvän och vi har snart varit tillsammans i 6 månader =) Kort sagt: Fan va livet är underbart!

Vi hörs kanske senare!
Pusspuss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback