En 08:a bosatt i Peking

We don´t celbrate sundays

2009-02-15 @ 19:24:28



 Detta är ett av mina absoluta favoritband, Hardcore Superstar. Jag kan säga att de är lika bra på skivorna som de är live, om inte bättre.

Just nu har jag söndagsångest. har suttit och pluggat biologi ett bra tag nu och känner att jag inte alls har lust att åka till skolan imorn. Jag har iof en ganska så kort dag imorn, bara två lektioner från 10.10-13.50 så de är ju skönt. Men jag känner mig lite ur form just nu och skulle hellre vara hemma och titta på film hela dagen.

Nej nu ska jag ta mig i kragen och duscha och bädda rent i sängen. Måste nog dammsuga av golvet lite snabbt oxå. Sen blir det nog lite te och macka när Oskar kommer. Och sist av allt blir det nog en film och sängen.

Sov gott allihop!
Pusspuss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback