En 08:a bosatt i Peking

Suck, stånk och stön!

2009-02-11 @ 21:05:56

Den här veckan började bra som fan. Vaknade på måndagen och var pigg :)Åkte tidigare till skolan för att jobba med ett arbete som jag nästan blev klar med. Sen efter skolan när jag skulle åka tåget till Södertälje,då var en ledning nere i Årstaberg så tågen var inställda. Då fick jag åka till Älvsjö och bli hämtad av älsklingen där. Sen hade jag en mysig kväll.

Tisdagen vaknade jag och var trött som ett as. Hade verkligen ingen lust att gå till skolan över huvudtaget! Men jag pallrade mig iväg iaf och härdade ut hela dagen. Efter skolan mötte jag upp Dennis och han åkte med hem till mig. Hemma hos mig satt vi mest och pratade lite om allt möjligt. Sen var det allsvenskan i Nacka. Det började skitbra, sen tappade jag totalt och ryggen gjorde skitont. Blev 371/556....

Idag var jag ännu mer trött än vad jag var imorse. Åkte med Dennis in på morgonen så det var ju trevligt iaf. Dagen i skolan var seg och jag halvsov genom allt kändes det som. Men jag var iaf duktig och stannade kvar efter skolan en stund och räknade klart matten. Sen drog jag hem till Dennis och spelade Cod ^^ Det är typ det ända som har varit kul idag.

Vid 18.00 ungefär åkte vi ner och skulle skjuta. Det gick åt helvete, är så jävla less på att hela tiden ligga runt 371-374. Och det är så jävla deprimerande att veta att jag inte kan prestera bättre med det geväret som jag har nu. Kom hem för en timme sen och skulle se Top Model men då har jag ingen bild på TV:n bara ljud så jag kunde inte se nått...Då gick jag ner till datan för att lägga upp bilder, men datan hade brorsan tappat i golvet så den var helt cp... Då skulle jag äta middag ist men då var det kokosmjölk i maten, vilket är det värsta jag vet!

Så nu sitter jag på rummet och snackar med Dempa i telen. Det får mig lite gladare iaf :) Ska väl slagga snart för jag är så jävla trött på allt!

Sov gott!
Puss puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Pankaka du

2009-02-11 @ 21:28:31
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback