En 08:a bosatt i Peking

Sportlovskytte

2009-02-24 @ 22:09:46

         Idag vaknade jag kvart över fem när Oskar skulle gå upp. Ja kunde dock inte somna om för jag hade så extremt ont i nacken. Det vägrar försvinna, fick det helt plötsligt igår..  Men iaf jag gick upp vid halv sju och tog en morgonpromenad med hundarna. Det var 6 minus ute och solen var påväg upp, mycigt som tusan var det! Sen åt jag havregrynsgröt till frukost och drack te. Vid tio över åtta kom Andreas och Martin och hämtade upp mig för att åka ner till skyttet. Idag var det nämligen sportlovsskytte.

Jag och Andreas tränade innan skytte började vid tio och det gick hyfsat för mig, blev 376. Vid tio började folk komma och sedan var det fullt ös hela dagen fram till halv tre. Slutsatsen av det hela blev att vissa är helt enkelt INTE lämpade för att skjuta, mer än så säger jag inte...

När alla små barn åkt hem tränade jag två gånger till. Det kändes bra idag trots ont i nacken, avslutade med 379 =) Efter det åkte jag och Dennis hem till mig och spelade guitar hero =) Det var rätt jämt trots att vi körde på expert :P

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har räknat en sida matte nu på kvällen och ätit semla. Ska ta en ipren för nacken och sen ska jag ringa sötnosen =)

Ni får sova så gott =)
Puss o kram

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Sv; Hehe jo men precis, fram tills efter finalen :P helt rätt. han är duktig den där dennis :P

2009-02-25 @ 13:53:57
URL: http://sdanielsson.blogg.se/

Postat av: Dennis

Klart jag e duktig :D

2009-02-25 @ 22:17:38
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback