En 08:a bosatt i Peking

Snöstorm

2009-02-22 @ 15:52:02



 Igår var det Fallmålsmästerskap i Solna. Det var faktiskt rätt så kul :) Har varit i en svacka nu med skyttet men nu kändes det iaf lite kul igen :) Jag kom hem med ett silver och ett brons. Var nöjd med dagen :) Dennis den jävlen vann alltihop :P Ska väl ta och bryta ett ben på honom så jag och Sandra slipper honom ett tag :P Haha nej men jag är jättestolt och glad för att det går så bra för honom =)

På eftermiddagen övningskörde jag i typ en och en halv timme =) Vi övade på att backa och precistionsköra. Det gick bra som fan tycker jag :) Det roligaste av allt var när farsan var påväg att köra in i kundvagnarna på Coop Parkeringen. Jag undrar vem som har mest koll ibland asså :P

Imorse när jag vaknade var det galet mycket snö ute. Då har det varit värsta snöstormen ute. Men det var ganska så mysigt så jag och mamma gick på en promenad med hundarna :) Sen när vi kom hem badade jag Rush och hon blev som en liten dunboll :)

Nu ska jag skriva lite på mitt projektarbete hade jag tänkt =)

Hörs senare!
Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback