En 08:a bosatt i Peking

Snöblask

2009-02-05 @ 16:09:16

Har varit lite dålig på att uppdatera den här veckan. Har haft för mycket annat att tänka på så jag har helt enkelt inte haft ork att sätta mig framför datan.

Veckan i sig har gått fort. I måndags kom Oskar hem från Finland. De tog silver i Eouropacupen, grattis grattis :) I tisdags tränade ja i Nacka. Det fick väl rätt bra på slutet faktiskt. Igår var jag på middag i Östertälje och idag har jag inte lust med nått alls!

Vaknade och könde att jag bara ville ligga kvar i sängen. Men vi hade dubbellektion i Biologi breddning så det var bara att pallra sig iväg. Självklart är det snöslask och öckligt väder ute... Inte kul alls. Nu ska jag snart äta lite mellis sen blir det till att åka ner till skyttet. Får se ur det går idag!

Ha de gött!
Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Sv: Jo vi har ju de.

2009-02-05 @ 22:03:54
URL: http://doenie.blogg.se/

Postat av: Dennis

"Vem vare?"

2009-02-06 @ 22:52:24
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback