En 08:a bosatt i Peking

Skola

2009-02-12 @ 16:10:28

Just nu sitter jag kvar i skolan och har precis skrivit klart ett biologi arbete om Huntingtons sjukdom. Det var faktiskt väldigt intressant. Jag har även skrivit ner kommentarer efter två svenska redovisningar som vi hade igår. Vi var tvungna att kommentera varje föredrag med en halv A4 var...*Suck* men det är ju skönt att vara klar iaf :)

Idag har vi varit på vetenskapens hus vid Ruddammen och gjort en PCR-labb. Det var inte så jättespännande. Vetenskapens hus är ett samarbete mellan KTH och Stockholms Universitet och de två personer som var där propagerade bara mot varandra vilket ledde till en väldigt het diskussion... Men men vi ska tillbaka dit nästa vecka och fortsätta med labben.

Nu ska jag snart åka hem till Oskar. Ska ev möta upp honom och hans pappa på vägen för de har varit i stan på slagverket. Sen ska jag ut och gå en hurtig promenad, men annars blir det bara att slappa hela kvällen. Har gjort det mesta av skolarbetet som behöver vara klart så det är skönt som fan!

Det blir inge mer skytte nu förrän på lördag. Känner att jag behöver vila och få tillbaka suget så att det blir kul igen. Är som dagt nere i en svacka just nu. Men det måste ju gå och ta sig ur den, så det är bara att nöta på även fast jag inte har någon egen bössa. Har ju skjutit 380 med den så de är väl bara att försöka ta sig dit upp igen och stanna kvar där. Tråkigt bara att de poängen inte räcker speciellt långt i min klass bara =( 

Aja, ha en bra kväll!
Pusspuss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv; Tack :)

2009-02-12 @ 17:46:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback