En 08:a bosatt i Peking

Sego

2009-02-27 @ 14:47:42



 Igår vaknade jag vid halv 9 av att hunden var kissnödig. Så jag fick gå upp dra på mig kläderna och gå ut. Var trött som ett as eftersom jag inte sovit något på typ hela natten plus att jag fortfarande hade ont i min nacke... Skulle ha åkt och tränat skytte men det blev inget av med den saken.. Åkte ist till Oskar och pluggade lite kemi, gjorde pannkakor och såg på Prison Break. Det var ganska så lagom för dagen.

Imorse gick jag upp vid 06.00 för att åka hem. Skulle bli upphämtad av Jeanette vid 09.00 för att åka upp till stallet. Idag var första gången jag red på 3 månader! Det var faktiskt riktigt roligt =) Trodde att jag skulle ha tappat ganska så mycket men det var inget jag märkte av =) Kom hem runt halv två och åt lunch med mamma. Nu ska jag ta en varm dusch och sen måste jag nog sätta mig och plugga lite till kemiprovet som är nästa vecka...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback