En 08:a bosatt i Peking

Regionsfinal

2009-02-08 @ 11:35:46


Igår var det regionsfinal i Nacka. Jag var tyvärr inte med och tävlade men jag var på plats och hejade på Djurö :) Dennis, Jonte, Andreas och Peter var med men ingen tog sig vidare till riksfinal... Men det var bra prestationer ändå :)

Efter finalen åke jag till Stavsnäs och tränade själv. Det kändes sådär, har ju haft bättre dagar. Men som sagt så är det faktiskt mycket p.g.a geväret som jag inte kommer upp i högre poäng. Men men ska ner om en stund och träna och göra vissa ändringar.

Igår hade jag även 6 månaders dag med Oskar :) Jag fick en jättestor och fin ros av honom :) Vi åt en god middag och tittade på film resten av kvällen. Så det var mysigt! :)

Nu ska jag snart träna som sagt och sen ska jag färga håret :P

ha det bra!
Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Ja nej de var ju JÄTTE bra prestationer från min sida............. :P

2009-02-08 @ 12:50:00
URL: http://doenie.blogg.se/

Postat av: Sandra

Lilla jag fick vara med på bild också :P

2009-02-08 @ 20:13:38
URL: http://sdanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback