En 08:a bosatt i Peking

Orkar inte mer!

2009-02-17 @ 22:20:24



Just nu känner jag att jag är så himla trött på allting i mitt liv. Är det någon som vill byta ett tag? Jag är så trött på att gå i skolan och plugga, skyttet står mig upp i halsen och alla olika relationer till folk runt omkring får mig att inte vilja gå upp ur sängen ens! Ska det vara såhär? Sen sjävklart ska kollektivtrafiken och föräldrar göra saken ett snäpp värre hela tiden! Kan inte allting bara få vara frid och förjd?!

Nu ska jag gå och duscha sen blir det sängen. Borde egentligen plugga till biologiprovet på torsdag men jag orkar inte!

Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

:(

2009-02-18 @ 00:20:20
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback