En 08:a bosatt i Peking

Natti natti

2009-02-20 @ 22:54:12

Nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig och sova. Har skyttetävling imorn så jag känner att jag behöver lite sömn. Kvällen spenderades med mina små hundar, vi låg och mös i sängen. Sen vid typ kvart över ätt kom Dennis förbi en sväng och tittade på lite gamla bilder och sedan såg vi på "Extreme Movie". Det slutade med  att jag somnade en stund :P Även fast jag var rätt trött ikväll var det skönt med lite sällskap. Har haft det lite jobbigt under kvällen med en del saker med min pappa. Men det blev bättre när jag hade sällskap iaf =) <3

Sov gott!
Pusspuss<3 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback