En 08:a bosatt i Peking

Km i luftgevär

2009-02-28 @ 18:33:24



 Km i luftgevär idag. Det gick rent åt sagt åt helvbete! Har aldrig i hela mitt liv varit så besviken på en tävling som jag var idag! I grundomgången fick jag stå på platsen längst in som är mot en vägg. På den platsen kan man inte ha stativet på den plats man ska ha det på utan man hamnar bakom skjutlinjen istället. Detta resulterade i ett skitdåligt resultat och jag låg på en tredje plats inför finalen. Ettan och tvåan hade inte så jättebra resultat och det stör mig för jag vet att jag kunnat få ett bättre resultat på en annan plats. Men iaf i finalen fick jag en annan plats och då gick det ju självklart bra men jag hade för stort hopp upp till högre placering så det blev en tredje plats. Är inte nöjd med någonting idag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback