En 08:a bosatt i Peking

fullspäckad helg

2009-02-01 @ 22:03:53



Denna helg har det varit fullt ös från morgon till kväll! I lördags gick vi upp vid 8.00 för vi skulle fälla träd och hugga ved tillsammans med släkten. Detta gjorde vi hela dagen och jag högg en halv släpkärra med ved! har sån himla träningsvärk nu!

På kvällen när jag kom hem messa Patrik och ville hitta på nått. Så jag tog nästa buss till Haninge och sov över där. Vi drack några öl och tittade på " The Green Mile". Sen vet jag inte hur Patrik tänkte men först fyller man 13, sen 14 och efter 14 fyller man 16. Hur tänkte han då? :P

Imorse åkte jag med 10.16 tåget från Handen. Missade precis tunnelbanan så jag missade min buss i slussen. Men som tur var ringde jag Dennis för jag visste att han var på Långholmen med sin mormor och morfar. Och självklart hade jag sån tur att de skulle precis åka så jag fick skjuts hem! :)

Dennis följde med mig hem och vi satt och spelade lite GH samtidigt som jag skrev en verksamhetsberättelse som jag tror är klar nu! :) Sen vid 17.00 åkte vi ner och sköt allsvenskan. Det gick inte så bra för mig idag. Men men man kan inte alltid ha bra dagar!

Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag. har några sidor biologi och läsa först bara. Hoppas att ni har haft en bra helg!

Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Sv, ja en aning

2009-02-04 @ 12:32:01
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback