En 08:a bosatt i Peking

Äntligen

2009-02-25 @ 18:04:42

Den här dagen har varit galet bra för min del tycker jag! Började med att åka ner till skyttet på morgonen och träna. Sköt nytt pb 384 :D Kändes skitkul! Sen var det dags att hålla i sportlovsskyttet igen och det kom inte lika mycket folk idag men det kom en del iaf :P

Vid 15.00 stängde vi och jag drog hem till Dennis där jag sitter just nu. Han har typ sovit en bra stund i sängen men nu vaknade han precis :P Han börjar bli för gammal för att vara uppe sent tror jag... :P

Snart ska jag ta bussen hem och plugga lite. Sen blir det väl att sitta lite framför datorn och ta det lite lugnt. Känner mig lite konstig ikväll =/ Det är mycket i luften nu som inte stämmer... Vet inte vad jag ska tro längre. Det bara flyger lögner hit och dit hela tiden och jag vet inte var jag står längre. Vet att jag har er två att lita på och det gör jag. Ni är min trygga punkt i livet just nu <3

Hörs senare!
Pusspuss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback