En 08:a bosatt i Peking

Äntligen fredag!

2009-02-06 @ 23:06:51

Den här veckan har gått rätt så långsamt tycker jag. Jag vet inte varför men den har varit extremt seg tycker jag... Men nu äntligen är det helg iaf! :)

Eftermiddagen spenderades med Dennis. Vi sjöng sing star och spelade lite skip-bo. Sen åt vi jättegod tacos :) Vid kvart i åtta drog vi till hallen för att spela basket med skytteföreningen. Det var galet kul :)

Nu har jag precis sett vem som åkte ut ur Let´s dance. Det blev Hasse Aro, det gjorde inte så himla mycket tycker jag. Ska gå och lägga mig efter att jag har tvättat klart mina kläder. Det lär ta en stund till... Men imorn blir det upp i skaplig tid för att heja på Djurö i regionsfinalen! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll! Jag ska gå och rycka upp mig lite. Känner mig lite låg och jag vet inte varför. Är lite fundersam men vet inte över vad riktigt.

Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Sv: ja de e skogsturken..

2009-02-06 @ 23:23:11
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback