En 08:a bosatt i Peking

Skinkjakten!

2009-12-19 @ 18:50:27




Inatt somnade jag väl runt kvart i 3 skulle jag tro. Låg och pratade i tele alldeles för länge :P Men som tur va behövde jag inte gå upp så tidigt! Jag vaknade några gånger på morgonen men gick inte upp förrän strax innan tio :)

Sen var det skinkjakten som stog på schemat. Det var väldigt roligt att komma ner till skyttehallen igen och träffa alla härligt skyttemänniskor. Saknar er faktiskt! Skyttet för min del var inte så seriöst eftersom jag inte har skjutit luftgevär sedan Sm i april. Men det gick ganska så okej :P Trodde att stående skulle vara mycket ostadigare än var det va. Men mina fyra första skott var klockrena tior :) Ska skjuta lite mer under veckan som kommer så det blir skoj!

Sen efter skyttet gick jag och Dennis på en lite längre promenad med hundarna i snövädret. Fan vad det snöar mycket asså :P Det blåser och yr hur mycket som helst, men jag tycker bara att det är underbart! Är en aning rastlös nu när jag inte jobbar så det var skönt att få komma ut lite :P

Nu har jag precis ätit hemgjord lasange och snart kommer Dennis förbi och vi ska göra kladdkaka, sjunga sing star och se på skräckfilm :P Det ska bli kul för de va ett tag sen jag såg en skräckis :P

Juste jag träffade även Helene på Ica när jag skulle köpa choklad. Det var säkert ett år sen jag såg hennes sist så det var väldigt trevligt :) Hon bor ju i Göteborg nu och i mars blir det ev en inflyttningsfest i hennes nya lägenhet så det blir trevligt :)

Puss!

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback