En 08:a bosatt i Peking

Sjuuuuuuuuuk!

2009-12-29 @ 19:49:57

Okej jag ger mig, jag är sjuk! Natten har varit helt förjävlig! Jag gick och la mig klockan åtta för jag var så himla trött. Men då fick jag världens feberfrossa så jag kunde inte somna förrän vid tio. Men då vaknade jag 23.02, somnade om, vaknade 00.03, somnade om, vaknade 00.39 och kunde inte somna om. Fick ett sms vid 01.13 och blev rätt sur och somnade om vid 03.00 typ. Sen vaknade jag vid 04.00 igen och gick och tog en ipren. Vaknade vid 05.00 och sen när klockan ringde vid 06.10. Då var jag plaskblöt av svett och sådär lagom motiverad att gå upp ur sängen för att jobba...

Men dagen har gått ganska bra ändå. Jag red 2 hästar sen ringde Micke och sa åt mig att sluta rida och åka till vårdcentralen. Och jag hade sån tur att kag fick tid och Sandra körde mig bort till Skärblacka. Jag behövde inte ens göra något halsprov utan fick penicillin direkt så det var skönt.

Nu sitter jag i soffan och dricker te under täcket och massa tröjor. Jag ska snart gå och hämta min tvätt och sen blir det nog läggdags! Strömgen och Sofia ska fodra åt mig! Alla är så snälla och hjälper till. Sofia kommer även imorn kl 08.00 och ska hjälpa mig att mocka och släppa ut.

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Vad bra att du får hjälp:-) Jag håller med tidigare inlägg att du måste ta det lugnt så det inte blir hjärtmuskelinflammation. Det går inte över på en vecka:-(

Vi ses imorgon! Längtar!

Puss Mamma

2009-12-29 @ 21:39:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback