En 08:a bosatt i Peking

Nej jag är inte sjuk!

2009-12-28 @ 19:26:00

Imorse vaknade jag och kände mig snorig, mör i kroppen och hade nå djävulskt ont i halsen! Mina halsmandlar va så svullna så det såg ut som jag hade dubbelhaka! Lite komiskt men inte så roligt egentligen :P

Men jag jobbade på hela förmiddagen och vid halv 2 tog jag en ipren och då blev det lättare att jobba :P då försvann den värsta smärtan och jag blev piggare! Lite farligt att göra så men jag kör på att knapra ipren och intala mig att jag är frisk imorn! Vi får se om det funkar :P

För typ en timme sen åkte Micke och Carro, de ska på skidsemester och kommer hem på fredag. Så nu har jag gården nästan helt för mig själv. Jag ska få hjälp av Strömgrens lillasyster i stallet tom lördag så det blir nog bra :) Skönt att slippa jobba själv så mycket speciellt nu när jag inte är så frisk! Men jag har ett par hästar och rida och longera så vi får väl se hur det går :)

Nu sitter jag och dricker te och känner mig helt slut! Ska gå ner och kvällsfodra om en stund sen blir det nog sängen! Om jag sover mycket borde jag bli frisk snabbare :P

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: D

Ta de lugnt så du inte får någon hjärtmuskelsinflamation!

2009-12-29 @ 02:34:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback