En 08:a bosatt i Peking

Lördagsmys!

2009-12-05 @ 20:25:52













Nu är det lördagsmys med Tove, Malin Alva och Skoj! Tove har lagat fläskfile med hasselbackspotatis, bearneisesås och jag och Malin fick göra sallad och duka. Sen har vi druckit massor med Cola!

Dagen har varit riktigt bra idag. Det har faktiskt inte alls varit jobbigt att jobba idag. Jag har ridit Happy och han tycker det är jätteskönt att få röra på sig igen. Efter jag ridit honom släppte jag och Malin ihop honom med Wellington igen. Jag kan ju säga att han blev väldigt glad! Han har inte fått gå i hage sen augusti så han sprang runt lite grann och gick omkull i en sväng. Men som tur var så landade han rätt om man nu kan säga så. Benen var rakt ut åt sidan och lite upp i luften så han klarade sig utan några skador! Däremot blev täcket helt täckt av lera och när jag skulle ta in honom hängde de under magen av all lera! Så nu är det tvättat och han har 2 nya täcken på sig.

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback