En 08:a bosatt i Peking

Kladdkakefredag!

2009-12-11 @ 20:54:09



Dagens klipp blir ett på våran praktikant Karin som har varit här i 2 veckor nu. Hon hade sin sista dag idag och hade bakat kladdkaka som vi åt på lunchen. Jag tryckte i mig 3 bitar och Malin likaså. Karin däremot lyckades äta 8 bitar kladdkaka! Haha vi trodde nästan att hon var bottenlös. Detta ledde till ett extremt skrattanfall när vi skulle gå ner till stallet igen. karin var då ganska så mätt :P Och hon kunde inte sluta skratta! Det slutade med att jag var tvungen att filma en snutt. Däremot höll jag telefonen snett när jag filmade så ni får väl vrida på huvudet! :P

När jag kom in i ridhuset idag sa Carro helt spontant att hennes elver från Uppsala läste min blogg. Hon sa att de hade full koll på vad som hände på Dressyrhoppet för att de läste hennes hästskötares blogg Jag blev väldigt full i skratt och undrade lite hur de hittat min blogg. Men ja jag får väl ta och säga HEJ PÅ ER! =) Ni får gärna höra av er hur ni hittat hit :P

I övrigt har dagen varit väldigt bra och rolig. Alla ar varit på bra humör och helgen kommer att bli lyckad känner jag. Idag har vi varit på systemet och köpt lite gott till imorn som vi ska dricka innan det blir utgång. Statusuppdatering för kvällen är Idol, godis och cola med Malin! :D Imorn ska jag klippa henne och mig själv lite grann sen ska vi färga håret! :)

Puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Farsan

Längtar efter dig snuttan. Kom hem nu så vi kan buckla till Passaten....

2009-12-11 @ 22:08:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback