En 08:a bosatt i Peking

Julstök!

2009-12-23 @ 21:41:44



























Nu har jag egentligen inte heller tid att skriva och mitt internet är helt segt men jag gör ett försök iaf!

Söndag: Började dagen med Sing Star med Dennis. Sen började jag baka knäck och annat julgodis. Knäcke blev helt förjävla dålig och jag tappade helt humöret och suget på att baka så jag drog till hallen och spelade innebandy med skyttet istället. Det resulterade i en blåtira och en öm panna men kul var det iaf :P

Måndag: Åkte in till Nacka Forum med mamma och klippte mig! Det var väl behöviggt och min frisör blev väldigt glad av att se mig så det var roligt. Sen gick jag och mamma och shoppade lite. Jag köpte en tröja, ett linne, 2 par skor, ett täckstift och en julklapp till min kusin. Efter forum var jag in på granngården i Mölnvik och köpte brodd, ett fleecetäcke till Happy och ett par marinblå benlindor :)

Sen kom Fredrik upp från Kalmar och hälsade på :) Vi var ute en sväng med hundarna och såg på lite film :)

Tisdag: Åkte in till stan med Fredrik och hälsade på han polare som jobbar på One Off i skrapan. Vi lunchade och sedan gick vi en sväng på stan och han köpte lite julklappar. Sen åkte vi hem och tog det lite lugnt sen åkte han tillbaka till Kalmar för att slippa den värsta jultrafiken.

På kvällen åkte jag ner till skyttet och sköt för första gången sen Sm i april. Det kändes väldigt bra och blev ett resultat på 380 och en 50:a som avslutning :) efter skyttet blev det pepparkaksbak med kusin Frida, Marcus och Dennis :)

Onsdag: Idag har jag bakat kladdkaka, chokladbollar, chokladkola, knäck och ett pepparkakshus :P Peppakakshuset blev riktigt fint! Lite bättre än förra året när det hemgjorda gick sönder typ  haha :P Sen har jag varit uppe i stallet och ridit med Agnes. Jag red på Felix och sedan en sväng på Yster med. Det gick bra :) Sen kom Elin upp en sväng till stallet och sa hej :) Det var längesen jag såg henne så det var roligt!

Nu har jag precis ätit massa skinkmackor och ska städa mitt rum lite grann!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback