En 08:a bosatt i Peking

Jag tror jag spyr!

2009-12-12 @ 12:48:51

Nu har jag suttit alldeles för länge och försökt att göra en juldesign. Och nu har mitt tålamod tagit slut och jag är rastlös och en aning irriterad! :P Så nu får det se ut som det gör tills jag får tid och ork att göra om bloggen helt. Vet att det ser förjävligt ut just nu med alla färger och menyn som är helt störd och mina inlägg som hamnar längre ner på sidan. Men det är ju lite jag i ett nötskal att börja göra något som tar lite tid och sen tröttna och inte slutföra det på en gång. Men jag orkar inte bry mig för tillfället!

Snart ska jag gå ner till stallet tror jag och rida Happy. Sen måste jag tvätta en maskin tror jag. Inte så jätteroligt men det måste göras. Man kunde ju hoppas på att vi skulle få en ny tvättmaskin in till oss så vi slapp gå in till Micke och Carro och tvätta... Men det går inte så fort på det planet :P Men det är bara att fortsätta att leta ¨på blocket.

Nej nu måste jag gå bort ifrån datan innan jag blir så trött på den så jag "råkar" tappa den i golvet! Det är helt sjukt att jaga har suttit en hel förmiddag framför den här jävla dumburken! Usch!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback