En 08:a bosatt i Peking

Hårfärg i håret!

2009-12-12 @ 17:00:09

Nu sitter jag med hårfärg i håret och väntar på att de sista minuterna ska gå tills jag får skjölja ur det! Jag kommer att bli mandel/chokladbrun i håret om allt går som det ska :P Vilket jag hoppas för just nu orkar ja inte med nå motgångar. När jag kom ner till stallet idag och skulle rida Happy så kände ja på hans ben och de va som de ska va. Men sen när jag skulle rida så tyckte jag inte att han kändes som vanligt. Men jag tänkte att det kanske var pga underlaget ute. Så jag gick in i ridhuset och travade några varv och då var han halt... Men förmodligen har han bara gjort någonting i hagen. Men det återstår att se imorn och de närmsta dagarna därefter. Efter det blev jag väl inte på alltför glatt humör om man säger så.

Sen har Malin bestämt sig för att inte följa med ut idag. Hon är trött och känner att hon inte kommer att orka det. Så det känns ju inte heller så himla roligt! Men Tove verkar fortfarande på iaf och Evve också så vi kommer nog iväg iaf hoppas jag!

nej nu ska jag nog ta och skölja ur färgen! :P Önska mig lycka till! Bild kommer när det är klart!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback