En 08:a bosatt i Peking

Halva veckan över!

2009-12-02 @ 20:32:41



Nu är det redan onsdag och halva veckan har gått. Det är sjukt vad veckorna bara försvinner! Imorn är det dags att åka med Happy till veterinären igen och min morfar är så snäll och ska köra mig :)

Idag har vi tränat för Micke. Jag red Crazy och det gick bra. Micke var på väldigt glatt och drygt humör så det var en väldigt bra och rolig träning! Ibland får han verkligen dagarna att bli till något extra haha :P

Annars så rullar väl livet på och man överlever. Har väldigt ont i en muskel i axeln men jag smörjer med linement och hoppas på att det blir bättre snart! Men det är synd att klaga!I huvudet är det lite mycket just nu men det lugnar nog ner sig snart och gör det inte de blir jag galen! Men som tur är har man bra människor omkring sig och nära till hands över ett telefonsamtal så det går bra! :)

Just nu kör jag bara på med livet tills det skiter sig och då får man ta det då. Jag försöker att sluta tänka och bara köra på magkänslan.

Erase and replace!
Ja tack! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Hoppas det går bra hos veterinären imorgon. Jag håller tummarna.

Det är bra att tiden går fort då kommer du ju hem snart:-)

LÄNGTAR EFTER DIG MIN KÄRA DOTTER!

Puss o Kram

2009-12-02 @ 22:28:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback