En 08:a bosatt i Peking

GOTT NYTT ÅR!

2009-12-31 @ 20:51:46

Då har vi kommit fram till den sista dagen på det här året! Snart är det 2010, fasen va fort tiden går! Nu är det bara 6 månader kvar här i Peking sen blir det nog tillbaka till Sthlm som gäller. Men man vet aldrig vad som händer på vägen :P

Jag har iaf inga planer på att ha nått nyårslöfte. Jag känner att allt är rätt bra just nu som jag har det. Jag ser fram emot tävlingsäsongen som snart drar igång med hästen. Jag har bra vänner, trivs väldigt bra med singellivet, den roliga delen av jobbet börjar snart med stora tävlingar ja men jag känner mig rätt nöjd med livet nu ändå! Även fast jag sitter med feber och halsfluss på nyårsafton :P Men jag har ju familjen här iaf och alla hundarna. Snart är det oxfile som väntar :D Vi har redan ätit förrätten.

Nyårsmenyn
Förrätt:
Avokado med caviar
Varmrätt: Ugnsstekt oxfile, klyftpotatis, sallad och bearnaisesås
Efterrätt: Fruktpannacotta

MUMS!

GOTT NYTT 2010 FRÅN MIG!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: D

Vi fick också Pannacotta :D

2010-01-01 @ 01:50:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback