En 08:a bosatt i Peking

Fredag och 2 arbetsdagar kvar!

2009-12-04 @ 21:33:54

Just nu sitter jag och tittar på Idol som snart är slut innan nyheterna. Sen blir det sängen och ringa Fredrik :) Jag har ju faktiskt 2 arbetsdagar kvar på denna vecka så jag kan inte lägga mig hur sent som helst! :P

Idag har jag och Malin haft ganska så mycket att göra! Carro har inte ridit för hon har träningar i Uppsala och Micke har tömt gödsel hela förmiddagen och red 2 hästar på kvällen. Så jag och Malin har ridit ut på alla hästar. det har gått bra men varit lite kallt och stressigt. Men de har skött sig. Sen på kvällen galopperade jag för första gången på Happy sen augusti! Det var roligt och jag hade glömt hur stor galopp han har! Så det tar ett litet tag att vänja sig vid den tror jag :P

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback