En 08:a bosatt i Peking

Första träningen sen aug!

2009-12-09 @ 19:26:46

Idag har jag tränat på Happy för första gången sen augusti! Det var jätteroligt :) Vi red iof inte så hårt och länge eftersom han inte är igång riktigt än. Men Carro sa iaf att det var superkul att se honom igen och att han ser fräschare ut än vad han gjorde innan han blev dålig. Hon tyckte även att han var väldigt fin i kroppen och sa att han aldrig hade varit så fin som han var nu :) Så just nu känns det väldigt roligt!

Eftermiddagen har spenderats med körkortsteori. Mindre kul men det måste ju göras tyvärr. Jag hoppas på att jag ska kunna köra en del när jag är hemma över jul. Men vi får väl se :)

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback