En 08:a bosatt i Peking

Fullt ös medvestlös!

2009-12-13 @ 16:11:48

















Igår hade jag och Tove en rätt rolig kväll! Vi började med att laga mat hemma hos henne och tog ett par bacardi. Sen åkte vi in till stan och satte oss på Deli och delade på en shotkanna. Sen kom ett gäng småpojkvar och satte sig vid oss och vi snackade ett tag innan vi drog och gick till Otten.

Problemet var att det hade kommit snö och jag hade 7 cm klackar och Toves skor va jävligt hala. Jag klarade mig från att halka men Tove lyckades alltid att halka när en polisbil åkte förbi :P Men de var lugnt så de hände inge mer än så :P

Sen när vi skulle ta oss hem med sista pendeln började Tove må jävligt illa. Jag var knappt påverkad under hela kvällen (fråga mig inte hur det gick till för det fattar jag inte själv!) men det var väl bra för sen kom det upp makaroner från Tove. Stackarn! Men vi kom iaf på tåget och hon klarade sig från att spy på det. Däremot kom det efter att vi gick av. Men sen mådde hon bättre iaf.

När vi väl kom hem till henne hade hennes föräldrar efterfest så vi pluggade in öronproppar i öronen och sov sedan gott! :P

Idag gick vi upp vid 12.15 och då drog vi till pizzerian och klämde i oss en cappricosa och cola. Sen har vi tittat på film och nu ska jag gå ner och kolla om Happy fortfarande är halt.

Vad tycker ni om min nya hårfärg?
Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Det blev jättefint ditt hår!:-)

det ser ju även ut som om du har klippt dig.

Vi ses snart. Längtar jättemycket efter dig.

Puss puss Mamma

2009-12-13 @ 22:10:44

Postat av: isabella

Ur tjusigt madde !! hör av dej när du kommer till stockholm :). Sityter och suktar på din hälsotallrik där uppe.

2009-12-14 @ 11:42:30

Postat av: Madde

Svar till Bella!

Tack så mycket skrutt! Jag hör av mig under helgen så kan vi väl bestämma nått bra? :)

2009-12-14 @ 20:11:44
URL: http://moedie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback