En 08:a bosatt i Peking

Back in town!

2009-12-18 @ 23:32:33



Ja då var man äntligen tillbaka i Stockholm igen! Det käns väldigt skönt för nu ska jag inte åka tillbaka till jobbet förrän om 9 dagar! :D LYX! Däremot HATAR jag att passera Södertälje påvägen med tåget. Blir mest arg och ledsen då och det hade jag ju klarat mig väldigt bra utan känner jag! Men så är det bara, inte så mycket att göra åt. Men det är lite jobbigt när verkligheten kommer ikapp en när man är påväg "hem". Vet inte riktigt vad ja ska göra med koret på bilden. Hittade det när mamma dammsög min prishylla. Blev lite blandade känslor då... =/ Men de är nog bäst att kasta skiten eller vad tycker ni?

Dagen i övrigt har varit ganska så kylig. Klockan ringde 05.15 och jag hade ingen lust att gå upp men de gjorde ja som vanligt iaf :P Vattnet var fortfarande fryst nere i staller så jag sprang runt i 40 min i stallet och fyllde alla vattenhinkar. Sedan började jag longera och rida de hästar som jag skulle motionera under förmiddagen. alla skötte sig och det gick bra. Red även Happy innan lunch och han är ju kanonfin just nu!!!

När Tove skulle köra mig till tåget vid fem mötte vi 2 ambulanser och 1 polisbil. Sen när jag kom fram till centralen var det säkert 20 poliser där och 5 spårhundar. Jag har ingen aning om vad som hänt eller vad som höll på att hända men fullt ös var det iaf! Sen kom jag in i vänthallen och såg att det var massor med förseningar. Vissa råg var försenade hela 90 min så ja tänkte att jag skulle få sitta och vänta där hela kvällen. Men som tur var va mitt tåg inte alls försenat! :D

Jag kom fram 5 min senare än planerat till Stockholm central och då mötte Mamma och Marc upp mig. Marc är uppfödaren till våra hundar och vi har varit hundvakt åt hans ena hund som mamma lämnade över nu. Sen åkte vi hem och jag var hemma strax efter halv 9. Då åt jag tacos och saffranskaka och drack julmust :) Sen tittade vi på "Snygg,sexig pch singel" och skrattade en hel del.

Nu ligger jag i min underbara säng som är nybäddad och jag har precis duschat. Snart dags att sova så jag orkar ta mig upp och skjuta Skinkjakten imorn!

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback