En 08:a bosatt i Peking

Allt annat kan ta sig!

2009-12-03 @ 20:07:15

Happy är frisk nu och jag ska äntligen få sätta igång honom!!!!! Så imorn ska jag galoppera för första gången sen augusti! Det ska bli så himla roligt! Jag hoppas att det håller i sig nu och att jag slipper vara hos veterinären på bra länge!

Just nu kan all annan skit ta sig! Det var 90 min försenat hos veterinären men vem bryr sig för han var frisk. Det var mörkt och kallt när jag skulle ta in hästarna. Men om man springer mellan hagarna blir man varm och då spelar de ju ingen roll. Jag hann inte äta lunch idag men jag fick iaf några pepparkakor och varm choklad hos hästkliniken så varför klaga? Nu har jag precis ätit middag och snart blir det te och choklad! :) Och om det är någon som försöker att få mig att bli ledsen eller sårad just nu så kan jag säga att det är kört för nu är Happy frisk och va fan finns de då att hänga läpp över?!

Puss!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback