En 08:a bosatt i Peking

Ahh ja är trött!

2009-12-08 @ 19:29:11

Idag säger jag bara fy fan va trött jag är! Jag hade verkligen ingen ork att gå upp imorse. Jag ville bara dra täcket över huvudet och somna om igen. Men de gick ju inte så det var bara att pallra sig upp.

Men dagen har ändå flytit på bra idag och jag kom upp för 1 timme sen och har hunnit äta middag. Så det känns bra ändå. Nu har jag faktiskt bara 8 dagar kvar att jobba innan jag åker hem och är ledig i 9 dagar!!! Det ska blir så jälva skönt! Jag ska bland annat klippa mig :) Sen ska jag träffa lite kompisar men annars bara ta det ganska så lugnt tror jag :) Vill se Twilight-New Moon på bio oxå. Nån som vill se med mig?

Puss!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: D

Kanske jag? Men måste se ettan då... :P

2009-12-09 @ 00:05:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback