En 08:a bosatt i Peking

18 minus!

2009-12-30 @ 19:47:01

Jaha då var det 18 minus utanför dörren och alla vattenkoppar är frysta i stallet! Vilken tur att det "bara" är 22 vattenhinkar att bara runt i hela stallet och fylla på 2-3 gånger/dag. Det är ju inte det minsta jobbigt med feber och halsfluss.... *suck*.

Idag hade jag iaf turen att ha Sofia i stallet också. Hon och Jossan mockade och gjorde alla höpåsar. Så jag behvöde inte komma ner förrän kl 09.00. Det var grymt skönt att få sovmorgon! Så idag har jag longerat alla hästarna och Jossan gick med Kotten.

På eftermiddagen kom min familj ner och de stannar till fredag morgon. Så det känns skön tatt jag slipper sitta själv på nyår! Däremot så är jag inte så pigg. Penicillinet börjar hjälpa men jag har fortfarande väldigt ont i halsen och egentligen borde jag inte jobba alls... Men det finns inte så mycket att göra än att försöka ta det lugnt.

Snart är det Victoria Secret´s fashion show!


Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback