En 08:a bosatt i Peking

1 dag kvar till helg!

2009-12-10 @ 19:42:31

Nu är det bara en dag kvar till helg :) Totalt har jag bara 6 dagar kvar att jobba nu innan jag är ledig! Det är så himla skönt! Jag längtar verkligen tils jag får åka hem.

Idag har det varit en bra dag. Allt har gått bra och vi har haft elever från Real gymnasiet i Linköping som har varit med och tittat när Micke har hoppat. Jag och Happy har varit med på våran första hoppträning sen augusti. Vi var iof bara med på framridningnen som bestod av att galoppera över en bom :P Han var helt överlycklig över att se en bom så han var väldigt pigg!

Imorn är det fredag och Idolfinal sen ska jag sova ganska länge på lördagen tror jag!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback