En 08:a bosatt i Peking

Sista dagen i Stockholm!

2009-08-01 @ 12:55:31

Hej hej!
Idag är det min sista dag i Stockholm innan jag flyttar till Norrköping! Jag har precis varit i stallet och ridit med Agnes. Det gick bra förutom att min pålle höll på att lägga sig ner i gången igen. Jag förstår inte vad han håller på med! Men det verkar som att han är extremt trött och inget annat.

Om en stund ska jag åka in till stan för att först träffa Bella och hälsa på lilla bebben i magen. Och efter att jag träffat henne en stund ska jag fika med Mickan. Det ska bli trevligt att träffa de båda två innan jag åker! Sen ikväll ska vi köra upp släpet och börja packa in saker. För vid klockan 9.30 imorn så åker vi!



Denna låt har jag haft på hjärnan hela dagen... =P
Hej svejs!<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Byebye :S <3

2009-08-01 @ 16:51:41
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback