En 08:a bosatt i Peking

Fullt ös medvetslös!

2009-08-31 @ 21:53:26

Hej!
Idag har det varit en ganska så bra dag i stallet tycker jag. Vid 07.00 kom två praktikanter som ska vara här hela veckan och sedan varje torsdag. De var jätteduktiga och det gjorde att allting flöt på väldigt bra. Men det jobbar mellan 07.00 - 16.00. Så vid fyra var jag själv. Då skulle Micke hoppa 2 hästar och sedan var det genrep inför kvaliten i helgen. allting gick bra förutom min sista häst som stog mer på 2 ben än 4 haha...

Idag fick vi även hit Mickes mammas hund som vi ska ta hand om över natten. Han är 16 år, saknar ett öra och helt döv. Ebbe heter han och han gnäller hela tiden! Så vi får väl se om han är tyst under natten!

Nu ska jag faktiskt sova! Det är hög tid för det! Det blir lite sent när man jobbar till 21.00 på kvällen som jag gjorde idag. Men ja hoppas att det inte blir lika sent imorn! '

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback