En 08:a bosatt i Peking

Snart helg!

2009-04-23 @ 22:43:56

Ååå vad jag längtar till helgen nu. Imorn ska jag lämna in mitt projektarbete och det ska bli så himla skönt när det är klart! Har suttit nu ca 2 timmar och läst igenom allting och redigerat det sista. Så nu ska jag bara försöka få ut det ur skrivare. Den vill inte riktigt samarbeta för stunden :O

Dagen har varit extremt seg i skolan. Vi hade 3 timmars fysik idag som inte var altför intressant. Sen mitt upp i allt skulle vi träna på nån studentsång och sen blev det en het diskussion om vilken klass som skulle springa ut först. Men jag orkar ärligt talat inte bry mig.

eftermiddagen/kvällen spenderades i stallet. Jag hade 3 små hästar att pyssla om idag. Men den ena hade dragit av sig en sko, den andra hade ett infekterat sår och var oren och den tredje är bara 2 år. Så det blev bara massa pyssel och lite skritt.

Nu ska jag snart gå och dricka te och sen blir det sova om jag nu lyckas att få ut med arbete :P annaras får jag skriva ut det i skolan imorn.

Sov så gott!

Pusspuss <3
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback