En 08:a bosatt i Peking

sm

2009-04-04 @ 16:10:59




 Hemma från Sm nu. Presterade likadant som hemma på träning så jag är nöjd ändå. Hade en del skott jag kunde varit utan men så är det alltid. Men jag började med 191 sedan 187 så jag tappade lite på slutet när jag fick ont i fötterna och nervositeten la sig. Men det här var mitt första SM i luftgevär så jag är nöjd med mina 378 åndå =)

Övningskörde sedan hem från Eskilstuna och var grymt kissnödig :P Men det gick bra! Nu ska jag inte göra så mycket mer idag. Vi ska grilla och ta de lugnt. Pappa har köpt nån älgöl från systemet som ser farlig ut så den ska vi väl dricka i solen.

Btw den här filmen visar väl lite min sinnesstämning just nu, är övertrött och flumm efter 3 timmars sömn inatt :P

Ha de gött <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback