En 08:a bosatt i Peking

Skansen

2009-04-16 @ 18:40:19





Idag var vi på Skansen igen. Dagen i ära hade de en filminspelning av en långfilm som kommer komma ut julen 2009. Regissören till den filmen är Helena Bergström. På bilden ser ni henne sitta med blont hår och en blommig kappa :P Det var lite roligt att se henne som regissör till en film :)

När jag skulle åka hem köpte jag en magnum temptation och den var sååååå god! Den kan jag varmt rekommendera :)

Sen när jag väl satt på bussen hem så satte sig Nina från programmet ensam mamma söker som gick i höstas :P Så idag har jag sett två "kändisar" haha.

Nu ska jag snart äta middag och sen kommer Oskar :) Är helt slut i huvudet efter att ha suttit med det där j*vla projektarbetet hela eftermiddagen. Men nu är det verkligen inte långt kvar! :)

Ha en bra kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback