En 08:a bosatt i Peking

rolig helg

2009-04-27 @ 17:16:00






 
Denna helg kan ha varit en av de mest roligaste på länge! I fredags firade vi min mamma och moster som har fått nytt jobb. Det blev mysig middag samt Champange :)

Lördagen bestod av banskytte ute på Sanda. Det var första gången för i år för mig och det var helt galet roligt! Vid halv 3 kom Oskar och Johannes och hämtade mig och vi åkte till södertälje. När vi kom hem var det dags att göra sig iordning för studentskivan som var på kvällen.

Jag var klädd i neon och temat var "såhär får ni aldrig mer se mig igen". Kvällen var helt galet rolig och jag vill tacka alla mina vänner som var där och gjorde den kvällen värd att minnas! <3

Söndagen blev slapp men jag vaknade upp utan huvudvärk för första gången på 4 veckor! Det var jätteskönt. Jag, Oskar och Johannes gick till kebabhuset och käkade ute i solen. Det var mysigt :)

Idag har jag haft matteprov i skolan som gick åt helvete! Men det gick dåligt för de flesta och vi kom fram till att provet var för svårt. Men jag orkar inte bry mig :P

Nu ska jag snart åka in till stan igen. Skulle ridit med det blev ändrat till på onsdag.

Ha en bra kväll! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Giulia DS

vi hade kul !! :D

2009-04-29 @ 09:47:10
URL: http://giuly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback