En 08:a bosatt i Peking

Missförstådd och totalt urblåst

2009-04-23 @ 09:26:28



Just nu förstår jag inte hur jag ska vara. Jag är bara jag och det blir fel. Nu har jag enligt dig lyssnat på dig för "första" gången och det känns som att det blev fel iaf... Jag vet inte längre hur jag ska vara för att vara så lite som möjligt  =/ Vi har gått skilda vägar men våra vägar korsas hela tiden och vi kommer till en "dead end". Jag är trött på det. Antingen aldrig mer eller alltid, inget mitt emellan. Men snart åker jag iaf bort i 6 veckor, kanske 1 år. Men tror vi seriöst att det kommer bli bättre?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Aldrig lr alltid wtf?

2009-04-30 @ 12:05:33
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback