En 08:a bosatt i Peking

LOV

2009-04-03 @ 14:35:31

    Ja då har man påsklov nu då, skönt som fan. Fast jag har haft lov sen i onsdags för jag var ledig igår och idag har jag varit hemma. Rösten var fortfarande helt hemsk igårkväll så jag stannade hemma idag. Satte upp en rullgardin i mitt rum igår och sov till 11.00 idag igen xD Riktigt skönt!

Just nu är jag hemma hos Dennis och spelar gh. Han fyller ju 18 år idag så man måste ju säga grattis =) Imorn är det senior SM i Eskilstuna som gäller. Det ska bli spännande och kul. Mindre roligt blir det att vi ska åka 05.00 hemifrån... Jag kommer ärligt talat att vara död. Är glad att det inte är jag som kör!

Men nu ska jag vara lite social med "stoooora" Dennis =)

Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback